اپلیکیشن آموزشی سندباد

اپلیکیشن آموزشی سندباد
اسفند 13, 1401
287 بازدید

سفری در آموزش با اپلیکیشن آموزشی سندباد

این اپلیکیشن یک بستر آموزشی برای دانش آموزان است که ویژگی های زیر را دارا می باشد:

_ ویدیوهای انگیزشی:

برای ارتقای روحیه و انگیزه دانش آموزان در طول دوره ی تحصیلی، این اپلیکیشن به صورت منظم ویدیوهایی با موضوعات انگیزشی و تحول آفرینی برای دانش آموزان متشر میکند.

_ مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی:

برای راهنمایی و پاسخ به سوالات دانش آموزان در مورد انتخاب رشته، دانشگاه و یا آزمون های ورودی، این اپلیکیشن ارائه دهنده ی خدمات مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی است.

_ تغذیه دانش آموزان پشت کنکوری:

برای حفظ سلامت و کاهش استرس دانش آموزان این اپلیکیشن نکاتی در مورد تغذیه ی مناسب برای دانش آموزان پشت کنکوری ارائه میدهد.

_ اخبار و اطلاعات به روز کنکور:

برای اطلاع رسانی به دانش آموزان در مورد آخرین تغییرات و اطلاعات مربوط به آزمون کنکور، این اپلیکیشن به روز رسانی های منظمی را ارائه می دهد.

_ سوالات درس به درس با پاسخنامه:

برای آمادگی بهتر دانش آموزان برای آزمون کنکور، این اپلیکیشن سوالات مرتبط با هر درس را به همراه پاسخنامه های مربوطه ارائه می دهد.

_ انواع تست های روانشناسی و مشاوره ای:

برای کمک به دانش آموزان در شناخت بهتر خود و پیشرفت در مسیر تحصیلی

_ مصاحبه با رتبه های برتر کنکور در ایران:

برای آشنایی دانش آموزان با روش ها و تجربیات رتبه های برتر کنکور، این اپلیکیشن مصاحبه هایی با رتبه های برتر کنکور در سال گذشته را در اختیار دانش آموزان قرار میدهد.

_ ویدیوهای تدریس و آموزش دروس در مدارس:

برای کمک به د انش آموزان در فهم بهتر مطالب درسی، این اپلیکیشن ویدیو هایی از تدریس و آموزش دروس در مدارس را به صورت آنلاین در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

در کل این اپلیکیشن با ترکیب ویژگی های مختلفی همچون مشاوره تحصیلی، آموزش دروس، اخبار کنکور و تنظیم برنامه تحصیلی، سعی در ارتقای دانش آموزان و تسهیل فرآیند آمادگی برای آزمون کنکور دارد.

” برای دریافت اپلیکیشن بر روی لینک زیر کلیک کنید و از بازار تهیه کنید “

https://cafebazaar.ir/app/com.onlinenegaresh.app